АМК - Штрафні санкції

Товариство з обмеженою відповідальністю «Полтава-Еко» сплатить штраф у розмірі 68 тисяч гривень. Таким буде покарання за необґрунтоване підвищення тарифу на пасажирські перевезення у Полтаві: нагадаємо, не так давно, вартість проїзду у деяких автобусах кільцевого маршруту було збільшено з 2 до 2 з половиною гривень. Близько місяця перевізник отримував додатковий прибуток, не надаючи додаткових послуг.

 Володимир Оніщенко, голова Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України
"Мало того, ми звертаємось в суд для накладання арешту на все майно цього підприємства – грошові кошти і так далі – для забезпечення інтересів держави. В даному випадку – сплати штрафу – так как появляється інформація про те, що цей суб’єкт господарювання бистренько вирішив ліквідуватись"

На жаль, отримати коментар від представників «Полтава-Еко» не вдалось, адже начальник підприємства, як повідомили у телефонній розмові, на момент виходу сюжету перебував у відрядженні.
Штрафні санкції застосували не лише до підприємства-перевізника, а й до Житлово-експлуатаційної організації номер 2 - нагадаємо, проти ЖЕО № 2 було порушено дві справи: за формування тарифів в економічно необґрунтований спосіб та за порушення процедури оприлюднення рішення. В цілому, ЖЕО сплатить 65 тисяч гривень штрафу за 2 роки - як коментує Володимир Оніщенко, Антимонопольний комітет дозволив провести виплати у розстрочку, щоб це не мало негативного впливу на діяльність ЖЕО і послуги, які вона надає.
Начальник економічного відділу ЖЕО на момент виходу сюжету перебував у відпустці, то ж дізнатися про те, чи проводяться нові, альтернативні розрахунки - не вдалося.
Уникнути штрафів вдалось Полтавському комунальному автотранспортному підприємству 1628 працівники якого свого часу проводили розрахунки вартості утилізації твердих побутових відходів, що увійшли в нові, необґрунтовані тарифи ЖЕО.

 Володимир Оніщенко, голова Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України
"Ми обрахували всі їхні видатки, кількість сміття, яке вивозиться – там єсть питання. В результаті чого, в межах розгляду справи ми внесли рекомендації КАТП 1628. Наша позиція полягає в чому: вносити документи на підняття тарифів в міськвиконком можна тільки після того, як будуть отримати висновки Цінової інспекції України"

КАТП 1628 обіцяло дослухатись до рекомендацій Антимонопольного комітету та не подавати до міськвиконкому жодних документів без затвердження Державною інспекцією України з контролю за цінами.
А підвищення тарифів - зазначає Володимир Оніщенко - все ж неминуче, але здійснюватись має в економічно обґрунтований спосіб, а якість наданих послуг - відповідати платі за них.