Харківський університет почав підрахунок платних та пільгових пасажирів на усіх маршрутах Полтави

Пані Галина - пенсіонерка. Розповідає - , громадським транспортом їздить часто. Говорить: пільгою користується, та не усі водії охочі возити таких пасажирів.

Галина Ліповецька, пенсіонерка
Кажуть: поки не вийдете , я не поїду. Ну, якщо є така пільга, то хочеться нею скористатися . Один раз я записала номер і потелефонувала на гарячу лінію. Сказали: ми Вашу претензію зафіксували.

Кількість «платників» та «безплатників» на усіх маршрутах Полтави підраховують фахівці. Почали працювати з 10 листопада. Роблять це для того, щоби визначити коефіцієнт співвідношення пасажирів-пільговиків до тих, хто оплачує проїзд,- пояснює заступник міського голови з питань ЖКГ Олексій Чепурко. Над цим працюють спеціалісти Харківського національного автомобільно-дорожнього університету в рамках укладеного із Полтавською міськрадою договору. Олексій Чепурко додає, - ще влітку було прийнято рішення депутатами Полтавської міськради про пільгове перевезення в усіх видах транспорту , тоді ж визначили коефіцієнт для перевізників.

Олексій Чепурко, заступник міського голови з питань діяльності виконачих органів (сфера ЖКГ)
Коли ми проаналізували ці коефіцієнти, ці суми, які мали відшкодовуватися приватним перевізникам у нас виникли сумніви, щодо правильного залучення цих коефіцієнтів. Тому нами була підписана угода з Харківським інститутом, де вони приступили до визначення нових коефіцієнтів.

Спеціалісти з Харківського інституту дослідження на маршрутах будуть проводити до 16 листопада , - зауважив заступник міського голови .

Олексій Чепурко, з питань діяльності виконачих органів (сфера ЖКГ)
Потім ще близько тижня будуть відпрацьовувати ці матеріали. Десь ми сподіваємося через два тижні будуть перші результати і ми будемо з ними ознайомлюватися.

Фахівці розповідають: обирають маршрути вибірковим чином. Так буде задіяна вся територія міста. Зараз у Полтаві працюють три групи обліковців подвоє в кожній.

Далі обліковці підраховують кількість пасажирів, які оплачують проїзд та число пільговиків. Після кожного рейсу заповнюють картку обстежень.

Ми зробили обстеження маршруту номер п’ятнадцять тролейбусного. Проїхалися від корпусного парку до площі Незалежності. Час початку обстеження 10.47. В загальному салоні транспортного засобу було 64 пасажири: 33 пільговика, 31 з білетами.

Віталій Чижик, науковий співробітник Харківського національного автомобільно-дорожного університету
Коефіцієнт - це є співвідношення кількості безкоштовних пасажирів до кількості платних пасажирів. Це сума безкоштовних поділена на суму платних пасажирів.

На проведення дослдіжень з міського бюджету витратили 126 тисяч гривень. Заступник міського голови Олексій Чепурко зазначає: ця пропозиція була найнижчою серед інших.
Фахівці ж Харківського університету вже мають неабиякий досвід в проведенні таких обліків. На їхньому рахунку визначення коефіцієнту співвідношення пасажирів пільговиків до тих, хто оплачують проїзд, у таких містах як Суми, Сєверодонецьк та Краматорськ.