«Чорна п’ятниця»- день шалених розпродажів.Чи користуються цією нагодою полтавці

«Чорна п’ятниця» так у США називають п’ятницю після Дня подяки. Саме з цього дня там починаються традиційні розпродажі : звичайні магазини та торговельні центри відкриваються о 5-ї ранку, а деякі навіть опівночі.Найпершим покупцям пропонують шалені знижки.А ось в Україні «Чорна п’ятниця» проводиться нещодавно, з 2013 року.

"Чорна п’ятниця можливість зекономити чи ілюзія? Ми дізнавалися думки у полтавців. "
" Якщо в США є реальні знижки , то в нас це роблять магазини для своєї реклами , змінюють там цінники . В нас немає тієї «Чорної п’ятниці»."

Полтавець Богдан Костюк довіряє тільки інтернет-магазинам. Говорить: минуло річ вже здійснював покупку і був задоволений, можливо, цього річ теж щось придбає.

Богдан Костюк, полтавець "Наскільки я знаю в цьому році зниження цін до 60 відсотків Потрібно моніторити, переглядати інформацію,щоб не стати жертвою аферистів."

Користується цією можливістю не в Україні , а поза її межами полтавка Оксана Іванченко. Розповідає як «Чорна п’ятниця» відбувається там.

Оксана Іванченко, полтавка " В Европе занимают с ночи возле торгового центра. Там большие очереди , кто первый забежал, тому повезло."

Додає: в Україні знижки зовсім інші. В звичайних магазинах їх майже немає.

Оксана Іванченко, полтавка " Сразу завышают цены , а потом занижают . В сетевых магазинах реальные скидки не 90 процентов, конечно, обещают, но 20, 30, 40 процентов вполне вероятно найти."

Маркетолог Аліна Гуріна розповідає: в Україні найпопулярніша маніпуляція перед розпродажем - підвищити ціни. Додає :має власний досвід, тому у цей день відстежує тільки американські сайти.

Аліна Гуріна, маркетолог "Иногда компании украинские играют нечесно . Соответсвенно накануне завышают товар. Скидка будет, но она будет не такая как заявленная в рекламнном обьявлении .происходит такой небольшой обман ."

" Ты сидиш отслеживаешь , когда откроется старт продаж. И в двенадцять ночи это даже происходило Ты ожидаешь этот день, потому что нужно купить большое количество всего и ты это можешь сделать секономив семейгый бюджет. "

Маркетолог Аліна Гуріна полтавцям радить: обіцяні рекламні оголошення акції потрібно ретельно перевіряти. Особливо, це варто робити напередодні цього дня , аби переконатися, що в обраних крамницях чи інтернет-магазинах він дійсно здешевшав. Так що чи варто зважуватися на покупку у цей день вирішувати тільки самим полтавцям.