У Полтаві відбувся тренінг «Прозорість влади як інструмент взаємодії з громадою».
У Полтаві відбувся тренінг «Участь громадян у процесі прийняття рішень на рівні місцевого самоврядування. Прозорість влади як інструмент взаємодії з громадою». Навчання спрямовані на розширення можливостей суспільства щодо участі у розвитку міста.
Анна Шавиро, співорганізаторка тренінгу
Ми намагаємося активізувати мешканців і показати їм, що вирішення
питань це все-таки не -завдання влади , що це завдання і громадськості від них
залежить, які проблеми, яким чином будуть вирішені владою.
На тренінгу - і теорія, і практика.Основна частина навчання - познайомити полтавців з Відкритими даними та дізнатися ,які можливості вони відкривають для міста і громади, а також у процесі прийняття рішень. Загалом зустріч розділили на три частини.
Юлія Федорова, тренер національної мережі відкритих даних, голова ГО «Центр громадянських ініціатив «Тіра». Перша частина буде чи беруть участь громадяни , вплив громади. Друга частина присвячена прозорості міста, за яким показником вимірюється прозорість, що добре, що не дуже добре у Полтаві, як можна покращити. Третя частина стосуватиметься відкритих даних, для чого вони та яка користь з цих даних.
Перед тренінгом пані Юлія моніторила сайт міськради Полтави .Стосовно нього говорить: там є багато інформації та її потрібно довго шукати-це єдиний недолік .
Юлія
Федорова, тренер національної мережі відкритих даних, голова ГО «Центр
громадянських ініціатив «Тіра»
У Вас є сайт в якому міська влада
розміщає різноманітну інформацію,що стосується і роботи виконкому і роботи
депутатського корпусу.
Відвідувачі тренінгу говорять: познайомитися з Відкритими даними, дізнатися, які можливості вони відкривають для міста і громади та перейняти досвід інших міст - найцікавіше,що хотіли дізнатися.
Ольга Точилова, відвідувачка тренінгу
Портал
відкритих даних я дивилася у Львові, там дуже доступна інформація. Все візуально
можна подивитися, не потрібно шукати інформацію складну . В нас в Полтаві теж є
портал відкритих даних, але в ін дуже примітивний, як на мене.
Костянтин Березницький, відвідувач тренінгу
Якщо я
заплатив за якусь послугу, за якийсь товар ,то я маю чітко отримати відповідь на
які саме потреби і яким чином був використаний бюджет, яким я поділився.
Такий тренінг у стінах комунальної організації «Інститут розвитку
міста» проходить вдруге. Організатори наголошують: планують подібні проводити і
далі.