Підсумки «Другої Школи аніматорів» підбили у Полтаві

«Друга Школа аніматорів» підбила підсумки. Тут зібралося двадцять учасників, які вже майже професіонали. Марина Лебідь - учасниця, говорить: у майбутньому обов’язково мріє працювати з дітками, тим паче є на кому тренуватися. У самої двоє малечі.

Марина Лебідь, учасниця " Був у нас майстер-клас з домедичної допомоги , вважаю, що це потрібно знати. Як робити цікаві фігурки з повітряних кульок. Двічі в нас були практичні завдання : ми були на благодійному вечері, там ми старалися познайомити діток, зібрати на благодійному концерті. "

Наймолодшій учасниці школи - вісім рочків. Такі заходи полюбляє, тому пропустити цю Школу не змогла.

Елизавета Добряк, учасниця"Мне очень понравилась жестовой язык , мне очень понравилось вообще здесь заниматься. Здесь очень круто, здесь моя подружка Влада.  Мы рисовали на лице , на руках. "

Майстер-клас проводився керівниками провідних агенцій, залікові заняття відбувалися на великих заходах та фестивалях , де учасники працювали пліч-о-пліч з діючими агенціями, арт-студіями та ігровими кімнатами .

Наталія Панченко, керівниця проекту "Проект, який спрямований на неформальну освіту, на короткочасне тимчасове навчання професії аніматорів. Люди вважають, що аніматор - це людина перевдягнута в костюм, яка стрибає. Насправді , це потрібно любити дітей , знати вікові особливості , потрібно вміти працювати з дітьми з особливими потребами. "

Учасники опанували основи аніматорської роботи, анімаційну та музичну агротехніку , специфіку роботи з різними віковими категоріями , основи створення костюмів та правила роботи з аквагримом.

Владислава Лобанова, тренерка проекту " Головне, що вони навчилися працювати з дітьми, у них був досвід це практичні завдання, коли наприклад, вони були на святах в Новій Полтаві , це були новорічні свята, де були діти. Вони мали змогу поспілкуватися та пограти. "

Мета неформальної школи це не тільки сформувати знання, уміння та навички у сфері аніматорської діяльності , а й закласти підґрунтя для працевлаштування.